Nadat 1 oktober 10 online casino’s aan de slag zijn in Nederland regent het klachten op social media. Diverse casino’s hebben de lancering ook uit moeten stellen omdat hun eigen software nog niet op orde was of dat Cruks niet goed functioneerde. Bij Cruks moet je je officieel registreren alvorens je online kan gokken.
Fout op fout en ook de support van de diverse casino’s kan het aantal vragen en klachten niet tijdig verwerken. Toto komt zelfs met de volgende officiele mededeling:
Op dit moment kan het langer duren voordat je registratie voor TOTO Sport en Casino is afgerond. We snappen dat het geduld bijna op is. Ook wij vinden dit vervelend, maar vragen om je begrip. Een goede registratie is nodig om verantwoord en veilig te kunnen spelen bij ons.
Andere problemen zijn:
❌ Inschrijven deels in het Engels
❌ Support overbelast
❌ Inloggen niet mogelijk
❌ geen e-mailbevestiging
Laten we hopen dat alle storingen en opstart problemen snel zijn verholpen. Het komt zo weinig professioneel over.
Geef een antwoord